سنندج؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: تولید،ستون اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سقزگفت:تولیدبه عنوان ستون اقتصاد مقاومتی و یکی از عرصه‌های اقتصادی درکشور نیازمند توجه به ایجادصنایع تبدیلی کوچک روستایی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سردار محمدرضا نقدی در جلسه شورای اداری شهرستان سقز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: تنها راه پیشرفت کشور در اقتصاد مقاومتی تولید و مهم‌ترین شاخص آن هم ایجاد صنایع کوچک روستایی است.

وی افزود: راه‌ حل کاهش ضایعات کالاها در بازا ر مصرف، ایجاد صنایع تبدیلی است و یکی از عرصه‌های اقتصادی که نیازمند توجه مسئولان است صنایع تبدیلی کوچک روستایی است.

وی گفت:شناسایی ظرفیت‌های هر استان یکی از اقدامات مهم بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی است که در زمینه افزایش تولید ماهیان سردآبی، گرم‌آبی، آموزش کشاورزان و چاپ کتاب‌های تخصصی کشاورزی در راستای افزایش و ترویج کشاورزی رشد و پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

سردارنقدی خواستار تعیین و معرفی یک محصول جدید و خاص در شهرستان سقز شد و گفت: این محصول باید قابلیت برندسازی را داشته باشد در این صورت بسیج نسبت به آموزش، اختصاص تسهیلات و تبلیغات برای این محصول اقدامات و کمک لازم را انجام می‌دهد.

نقدی افزود: صنایع تبدیلی کوچک روستایی با سرمایه اندک راه‌اندازی می‌شود که در نتیجه کالاهای تولید شده می‌توانند با سایر کالاهای مشابه در بازار رقابت کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.