ساری

دست اندرکاران رژیم سعودی، دست نشانده آمریکا

دست اندرکاران رژیم سعودی، دست نشانده و ضامن منافع آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در دهمین یادواره 800 شهید بهشهر و دومین سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کشتار حجاج در فاجعه منا ،گفت: دست اندرکاران رژیم سعودی نه تنها برای این واقعه عذرخواهی نکردند بلکه بی هیچ دلیلی حجاج ایرانی را امسال از انجام فریضه حج بازداشتند .

وی افزود: این رژیم و حاکمانش ، جبار و شجره ملعونه طاغوت هستند و صلاحیت اداره حرمین شریفین و میزبانی حجاج را ندارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای حفظ کرامت حجاج ایرانی و تامین و تضمین امنیت مشتاقان زیارت خانه خدا برای ایجاد نمایندگی رسمی سیاسی در عربستان کرد گفت: دولت سعودی مانع تشکیل این نمایندگی شد.

سردار دهقان با اشاره به حضور خود در حج سال 66 گفت: سنگدلی ، دد منشی ، خونخواری و عدول از انسانیت رژیم سعودی درآن سال هم قابل مشاهده بود.

وی کشتار و نسل کشی مسلمانان ، ناامنی در منطقه و تشکیل گروه های تکفیری را توطئه آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: استکبار از سرمایه های مادی و معنوی دنیای اسلام برای توطئه علیه مسلمانان بهره می گیرد.

سردار دهقان با بیان اینکه منافقان ، نوکران استکبار جهانی هستند که با ترور به دنبال خلل در استواری نظام جمهوری اسلامی ایران بودند افزود: آنان نه تنها خللی ایجاد نکردند که موجب حضور بیشتر مردم برای دفاع از نظام اسلامی شدند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های یک جامعه قوی و پایدار گفت: سلامت انسانی ، انسجام و یکپارچگی ، روحیه جهادی ، عفت و پاکدامنی ، دوری از فساد و تباهی و فداکاری از ویژگی های پیامبر و ائمه است که امروزه در شهدا، امام و رهبری قابل مشاهده است .

وی گفت: شهدا سرمایه گذاری ملت برای داشتن جامعه قوی و پایدار هستند و جامعه اکنون با توجه به وضع دنیا و منطقه هرچه بیشتر به تبیین اهداف شهدا نیازمند است .

سردار دهقان از حضور جوانان ایرانی در سوریه و ارائه مشاوره نظامی به جریان مقاومت بعنوان مقابله تمام قد ملت ایران در برابر جریان ضد دین و ضد اسلام با هدایت رهبر معظم انقلاب یاد کرد تا از این طریق از حریم مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام دفاع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.