تعامل با قوای کشور برای پیشبرد اهداف نظام وظیفه صداوسیما است

نشست دو روزه رشد و تعالی مراکز استان ها با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در ارومیه برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكترعلی عسكری در  نخستین نشست رشدو تعالی مراكز استان‌ها در ارومیه گفت: تعامل و همكاری با قوا و كمك به دولت ، وظیفه صداوسیماست و در این راستا علاوه بر انعكاس دستاوردها و پیشرفت‌ها در شبكه‌های ملی، از مراكز صداوسیمای استانی خواسته ایم تا با استانداران و مسئولان استانی همكاری كنند.

 وی در ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: آمریكا نمی خواهد وضعیت اقتصادی ما جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است ولی ما باید با اتكا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان ها، فعالیت‌های امید بخش را منعكس كنیم تا روحیه كار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد كند.

رئیس رسانه ملی به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال نیز اشاره كرد و گفت: پیام بسیار انقلابی و كوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج ، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز جریان معاند و ضد انقلاب با فتنه گری قصد دارند مخاطبان رسانه ملی را به سمت شبكه های  ضد انقلاب و ضد ارزش‌های انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبكه ماهواره ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه‌ای از این حركت است كه وظیفه مدیران وبرنامه سازان رسانه ملی را دو چندان می كند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: صداوسیما امروز پاكترین و شایسته ترین رسانه جهان است و یك تنه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی  می كند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی گری و دنیا زدگی در تولید برنامه های صداوسیما بخصوص فیلم و سریال تاكید كرد.

قربانعلی سعادت ، استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان وروند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی در آذربایجان غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره كرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار