ساری؛

خط مقاومت در منطقه با اقتدار ایستاده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت:در سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افریقا و همه کشورهای مسلمان عرصه برای ابتکار و پیروزی نیروهای مقاومت مهیا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در بیست و نهمین یادواره سرداران و 350 شهید فریدونکنار با بیان اینکه باید در یادواره های شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد، گفت: آل سعود امتداد راهبردی نظام استکبار در منطقه است.

وی با بیان اینکه منافقان کوردل امروز در لباس اسرائیل و صهیونیست هستند، افزود: در دین اسلام دگرخواهی در پرتو خداخواهی است ولی امروز دنیای استکبار در هر دگرخواهی به دنبال منافع خود هستند و این موضوع را علنی نیز اعلام می کنند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پدران و مادران شهدا فرزندان خود را با کرامت تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز بر همه آحاد جامعه واجب است با کرامت در مقابله با هواهای نفسانی ایستادگی کنند.

 حجت الاسلام رئیسی برگزاری یادواره های شهدا را امری مهم دانست و ضمن تاکید بر لزوم یادآوری وصیت نامه های شهدا، گفت: باید دغدغه اصلی همه شهدا مبنی بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی سرلوحه عمل همه اقشار مردم در سراسر کشور باشد.

وی با بیان اینکه گمان سعودی ها مبنی بر پایان مبارزات در حجاز با اعدام شیخ نمر خیالی باطل است، افزود: گمان می کنند با به بند کشیدن شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم جریان نهضت های منطقه پایان می یابد خیالی باطل و امری نشدنی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مولفه اصلی امنیت ملی در جمهوری اسلامی هستند، گفت: دشمنان می خواهند این جمعیت بسیار بزرگ حامی ولایت و انقلاب را از جمهوری اسلامی جدا کند که هرگز در این عرصه موفق نبوده و در آینده نیز توفیقی در این راستا نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار