گیلان؛

گشایش نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه در رشت

نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه به مناسبت ایام بازگشایی مدارس در رشت آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور از 17 شهریور لغایت 26 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان دایر است؛ گفت نمایشگاه پاییزه در شهرستان‌های آستارا، انزلی، تالش، رشت و لنگرود برگزار می‌شود.

مجید زیرک با اشاره به اینکه در برخی از ایام سال تقاضا برای بعضی از کالاهای موجود در بازار افزایش می‌یابد افزود: به‌مناسبت بازگشایی مدارس، نمایشگاه پوشاک و عرضه محصولات پاییزه به‌منظور رفاه حال شهروندان در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های عرضه محصولات پاییزه گیلان، لوازم آغاز سال تحصیلی و مدارس است؛ گفت: کیف، کفش، روپوش مدارس، لوازم تحریر و مواد غذایی در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

زیرک با تاکید بر اینکه اجناس در نمایشگاه‌های پاییزه سراسر استان از تخفیف 10 تا 20 درصدی برخوردار است؛ گفت: با کمک اتاق‌های اصناف سراسر استان، فروش‌های فوق‌العاده به‌مناسبت شروع مدارس در گیلان برقرار است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه‌های پاییزه استان را 514 غرفه عنوان کرد و افزود: نمایشگاه پاییزه مرکز استان در شهر رشت با 214 غرفه میزبان شهروندان است.

 زیرک با بیان اینکه 90 درصد غرفه‌داران در نمایشگاه پاییزه رشت از افراد بومی هستند، گفت: بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نمایشگاه‌ها و سطح بازار مستقر هستند و وضعیت بازار را رصد می‌کنند.

وی افزود: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف در عرضه محصولات در بازار می‌توانند با شماره 124 سازمان صنعت معدن و تجارت استان و 33125444 اتاق اصناف گیلان برای اعلام تخلفات تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.