اگر به طرح تازه‌ای برسم، ادامه رمان «تن تن و سندباد» را می‌نویسم

محمد میرکیانی نویسنده کتاب «تن و تن و سندباد» درباره نگارش جلد بعدی کتاب خود و شرایط حصول آن یادداشتی را در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان گذاشت.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد میرکیانی نویسنده کتاب «تن و تن و سندباد» درباره نگارش جلد بعدی کتاب خود و شرایط حصول آن یادداشتی را در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان گذاشت که در ادامه می خوانید:

در طی یک ماه گذشته در مصاحبه ها و جشن امضای رمان «تن تن و سندباد» از من پرسیده شد چرا ادامه تن تن وسندباد را نمی نویسم.

حقیقت این است که نوشتن تصمیم گرفتنی نیست؛ وگرنه این رمان باید تا کنون به ده جلد می‌رسید! اما اگر به طرح جذاب و مخاطب پذیری برسم، قطعا جلد بعدی «تن تن و سندباد» را می‌نویسم؛ ولی می دانم راه بسیار دشواری پیش رودارم. چون ادامه نگارش آثار نام و نشان دار مسیری سخت گذر را برابر نویسنده قرار می دهد. در حال حاضر مشغول آماده سازی مجموعه پنج جلدی (داستان های بی دانه) برای به نشر هستم. این مجموعه پنج جلدی با پنجاه بچه داستان داستانهایی برای نوجوانان هستند.

پیش از این قرار بود این داستان ها در یک جلد و با عنوان «دیوی که آدم شد» منتشر شوند؛ ولی پیشنهاد ناشر را پذیرفتم که مجموعه با عناوین «دیوی که آدم شد»، «فرار فضایی»، «کلاه نو»، «آواز سوزن» و «آخرین ماهی» زیرچاپ برود.

عنوان بچه داستان را برای این انتخاب کرده ام که قابلیت انتشار از شبکه های مجازی را داشته باشند؛ همان فعالیتی که بچه های روزگار ما به آن بسیار علاقه دارند.

از سوی دیگر تیم تولید سینمایی «تن تن و سندباد» سخت درگیر آغاز تولید این انیمیشن سینمایی هستند که خبر بیشتر آن همین روزها رسانه‌ای می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار