امیرعبداللهیان:

گفتمان انقلاب اسلامی بر تفکرات ناصواب منطقه غلبه کرده است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: شاهد غلبه گفتمان انقلاب اسلامی بر سایر تفکرات ناصواب در سطح منطقه هستیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیر عبداللهیان در دیدار اعضای ستاد کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، برگزاری موفقیت‌آمیز پنج دوره مستمر این کنگره با توجه به محدودیت‌های مختلف را کاری ستودنی دانست و بر اهتمام و توجه جدی به بعد رسانه‌ای این رخداد تأکید کرد.

به نقل از خانه ملت؛ وی توسل به خدا، پیروی از معارف اهل‌بیت(ع) و درایت رهبری را سه عامل مهم و رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که دشمنان اسلام و انقلاب درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما همین سه عامل موجب درخشش نظام و گروه‌های مقاومت اسلامی در سراسر جهان شده است.

امیر عبداللهیان با اشاره به نقش دشمنان اسلام در ترویج تفکرات تکفیری تروریستی در منطقه، تصریح کرد: باوجود حمایت‌های آشکارا و پنهان بسیاری از کشورها از گروهک‌های تروریستی نظیر داعش، شاهد غلبه گفتمان انقلاب اسلامی بر سایر تفکرات ناصواب در سطح منطقه هستیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در ادامه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، بر توجه جدی به بعد رسانه‌ای این رخداد مهم تأکید کرد و افزود: شعاع انوار این کنگره باید از مرزهای جغرافیایی استان هرمزگان و ایران اسلامی عبور کند و کام تشنگان معارف اهل‌بیت(ع) در اقصی نقاط جهان را سیراب سازد.

امیر عبداللهیان به ظرفیت شبکه‌های خبری مرتبط با جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: پوشش رسانه‌ای در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر است و از این‌رو باید برای رساندن صدای معارف اهل‌بیت(ع) به آزادگان سراسر جهان، از ظرفیت رسانه‌ای جهان اسلام استفاده کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به آثار ارزشمند امام سجاد(ع) و نقش آن در هدایت بشریت به‌سوی رستگاری، عنوان کرد: کار ثبت صحیفه سجادیه و رساله حقوق آن حضرت در مجامع بین‌المللی با همکاری کتابخانه ملی مجلس پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار