کرمانشاه؛

بهزیستی آماده دریافت کمک های مردم در عید قربان

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت: بهزیستی استان کرمانشاه آماده دریافت کمک های مردم به مناسبت فرا رسیدن عید قربان از جمله نذورات،قربانی،هدایای نقدی و غیرنقدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛قادری با بیان اینکه در روایت های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان به خوراک برسند افزود: هفت نقطه درکرمانشاه برای جمع آوری نذورات قربانی و کمک های مختلف مردم مشخص شدند.

وی گفت: این مراکز توسط بنر و پلاکارد در سطح شهر مشخص شده اند. این مراکز از صبح تا ظهر عید قربان برای دریافت کمک های مردمی فعالیت می کنند.

قادری با بیان اینکه شماره حساب های 2345363800 و 2345363041 بانک ملت نیز شماره حساب مشارکت های مردمی برای دریافت کمک های نقدی مردم است افزود:اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه(واقع در بلوار زن)،بهزیستی شهرستان کرمانشاه(واقع در بلوار مصطفی امامی جنب آموزش و پرورش کل استان)،مرکز جامع شهید ادبیان(واقع در میدان شهدا)،مرکز جامع توانبخشی الهیه(واقع در الهیه شهرک بهداری)،مرکز اوژانس اجتماعی123(واقع در شهرک معلم میدان حافظ)،شیرخوارگاه معتضدی(واقع در خیابان کشاورز یا اربابی)،مرکز فرهنگی تفریحی درمانی سالمندان فرزانگان(واقع در بلوار طاق بستان جنب مجتمع رفاهی نگین تامین اجتماعی)ازجمله مراکزی هستند که کمک ها و نذورات مردم را دریافت می کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.