گیلان؛

راه یابی 80 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان به مسابقات کشوری

هشتاد دانش آموز گیلانی در سومین جشنواره فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛


  مدیرکل کمیته امداد گیلان در اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد 16 شهرستان گیلان در رشت گفت: در این جشنواره  سیصد و پنجاه  دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد گیلان در قالب 22 تیم در رشته های حفظ ، ترتیل و قرائت قرآن کریم ، فوتسال ، والیبال و تنیس روی میز و گروههای سرود باهم رقابت کردند که در پایان 80 نفر از آنها به مسابقات کشوری که مهرماه سال جاری برگزار می شود راه یافتند.

علیرضا محمدی با اشاره با اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان می شود افزود: توسعه اخلاق و ارزشهای اسلامی ، ترویج فرهنگ همدلی و وحدت از طریق هنر و فعالیت های هنری و ورزشی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی اضافه کرد: شناسایی و استعدادیابی و کمک به شکوفایی استعدادهای برتر در زمینه های مختلف قرآنی ، هنری و ورزشی ، ترغیب و تشویق مددجویان خصوصا جوانان و نوجوانان جهت شرکت در فعالیت های گروهی ، ایجاد روحیه ی نشاط معنوی در بین جوانان ، نوجوانان و خانواده های تحت حمایت ، جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان و استعدادهای برتر از برنامه های کمیته امداد گیلان است.


انتهای پیام /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.