اردبیل؛

تکمیل 31 پروژه آموزشی نیمه‌تمام در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۳۱ پروژه آموزشی در حال ساخت در سطح استان اردبیل تا ابتدای مهرماه تکمیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در جمع روسا و مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های دولتی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی امری مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرا گیرد.

وی با بیان اینکه سازماندهی حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در روز بازگشایی مدارس می‌تواند جلوه‌ای از مشارکت را به نمایش بگذارد، افزود: برای اینکه بتوانیم در زمان باقیمانده تا بازگشایی مدارس به اهداف خود نایل شویم بایستی مجموعه فرآیندها و فعالیت‌هایی که در قالب پروژه مهر در مناطق و نواحی انجام شده است، را در نظر بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به بیش از 31 پروژه در حال ساخت در سطح استان گفت: با تلاش اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان امیدواریم تا ابتدای مهرماه 90 درصد این پروژه‌ها به آموزش و پرورش تحویل داده شوند.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 20 عنوان فعالیت، در قالب پروژه مهر از جمله ثبت نام، سازماندهی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و غیره قرار دارد، از روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواست در روزهای باقیمانده به شدت بازدیدهای خود از مدارس بیفزایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.