قم؛

اسکواش باز نونهال قمی در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرد

مولوی دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: مقام سوم اسکواش باز نونهال قمی در مسابقات قهرمانی کشور به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات اسکواش قهرمان کشوری نونهالان پسر روز جمعه به میزبانی یزد به پایان رسید که محسن ربیعی، نونهال قمی، مقام سوم جدول پلیت این رقابت‌ها را کسب کرد.


دبیر هیئت اسکواش استان قم بیان کرد: مسابقات اسکواش قهرمان کشوری پسران نونهال به مدت ۲ روز به میزبانی استان یزد و در سالن ورزشگاه کوثر این استان، برگزار شد که در هر رده سنی حدود ۲۰ ورزشکار حضور داشتند.

وی افزود: تیم اعزامی از قم در جدول پلیت مقام سوم را از آن خود کرد به طوری که محسن ربیعی و محمد حسام داود آبادی در این رقابت‌ها شرکت کردند که در نهایت محسن ربیعی در جدول پلیت این رقابت، مقام سوم مشترک را از آن خود کرد.

مولوی عنوان کرد: زهرا اسداللهی، فاطمه سعادتی، زینب مطهری به مربیگری نیره حسینی نایب رییس بخش بانوان هیئت اسکواش استان قم در این مسابقات حاضر شدند که و در نهایت زهرا اسداللهی در جدول پلیت این رقابت مقام سوم مشترک را به دست آورد.
 

در پایان تصریح کرد: اسکواش در قم رشته‌ای در حال توسعه است و نگاه ما سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه اعم از خردسالان و نونهالان و پایه سازی برای توسعه اسکواش و گسترش حوزه قهرمانی در سال‌های آینده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار