اهواز؛

بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی تعطیل شده

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم با دریافت این تسهیلات در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت و تولید مجدد این واحدها و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج اللهی ،فرماندار شادگان بیان داشت: با ارائه بسته حمایتی دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدهای تولیدی تعطیل شده این شهرستان مجددا به چرخه تولید برمی گردند.

 وی در جلسه تسهیل موانع تولید در بنگاه های تولیدی شهرستان شادگان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ارائه بسته حمایتی دولت یازدهم از واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: با مصوبه ستاد تسهیل استان خوزستان مبنی بر تخصیص ۲ میلیارد تومان، یک واحد تولیدی لبنیاتی پس از چند سال راکد بودن و تعطیلی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

فرج االلهی افزود: با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر جمع بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان و ثبت نام این واحدها در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات این واحدها در ستاد تسهیل استان، برای تعداد ۱۱ واحد صنعتی و کشاورزی این شهرستان مبلغ ۷۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تصویب و به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات در نظر گرفته ابلاغ شد.

فرماندار شادگان اضافه کرد: امیدواریم با دریافت این تسهیلات در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت و تولید مجدد این واحدها و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان باشیم.

فرج اللهی همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری و مرتفع کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان، گفت: از همه دستگاه های متولی استانی و شهرستانی انتظار می رود برای تسهیل موانع تولید در بنگاه های تولیدی با صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.