اصفهان؛

تشییع پیکر امیر غلامرضا شیرانی در اصفهان

مردم ولایت مدار اصفهان پیکر امیر دریادار دوم غلامرضا شیرانی را تا گلستان شهدا ی این شهر تشییع کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر فرمانده فقید منطقه دوم دریایی ولایت جاسک با حضور فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح و مردم شهید پرور اصفهان از میدان فیض تا گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد .
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان بر پیکر این شهید والامقام نماز خواند.
دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ،حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، تعدادی از مدیران استانی، جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور اصفهان در این مراسم حضور داشتند.
امیر دریادار شیرانی همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) هنگام انجام ماموریت در اصفهان پس از سه دهه خدمت در لباس مقدس سر بازی ولایت دعوت حق را لبیک گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست .
وی در سال 1348 در شهر اصفهان دیده به جهان گشود.
این فرمانده ارتش به منظور اجرایی کردن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، اقدامات شایسته ای را به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی به هموطنان خود در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه کرده بود .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.