اصفهان؛

جهان اسلام نباید گریبان آل سعود را رها کند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال گذشته در عید سعید قربان حاکمان سعودی این عید را بر مسلمانان عزا کردند و نباید از این مسئله به سادگی گذر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی در جلسه علنی  شورای شهر اصفهان اظهار کرد: امسال ایرانیان به دلیل جنایات آل سعود از فریضه الهی حج بازماندند و به گفته رهبر انقلاب نباید از جنایات آنان درگذشت.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: جهان اسلام اعم از دولتها و ملتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و گریبان آنها را رها نکنند و لازم است فکری اساسی برای مدیریت برپایی حج بشود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه، عدم مدیریت حج و پیگیری این موضوع را باعث مشکلاتی در آینده دانست و تصریح کرد: کوتاهی آل سعود در این مسئله نشان از بی کفایتی آنها است و باید بگذارند یک هیات حقیقت یاب این مسیله را پیگیری کند.
امینی با بیان اینکه نباید دولتها در قبال شهادت 7 هزار نفر از مسلمانان در این حادثه سکوت کرد، اعلام کرد: مسلمانان نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود افزود: هفته گذشته سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بود که به این مناسبت رهبر انقلاب به بیان نکاتی پیرامون این موضوع پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در این مورد، امیدواریم نظام خانه و خانواده در راستای تعالی خود گام بردارد و در مواجه با مسائل مختلف تکریم و حفظ خانواده در صدر توجهات قرار گیرد.
امینی ضمن اشاره به کسب نماد ویژه حفاظت از محیط زیست که به شهرداری اصفهان تعلق گرفت خاطرنشان کرد: این نشان به منظور توجهات ویژه این شهر به محیط زیست می باشد که در راستای کاهش و کنترل تردد وسایل نقلیه در راستای طرح سه شنبه های بدون خودرو بوده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.