پیروزی بانوی پیر در سری آ با گلهای بازیکنان جدید

یوونتوس 3 ساسولو 1/ایگواین منتقدانش را به سخره گرفت

تیم یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در خانه با نتیجه سه بر یک ساسولو را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات هفته سوم سری آ ایتالیا امشب نیز پیگیری شد و تیم یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در خانه و با حضور 38 هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس با نتیجه سه بر یک ساسولو را شکست دهد.

 گونسالو ایگوایین که برای نخستین بار در ترکیب ثابت یووه قرار گرفته بود ، خیلی زود یخ بازی را شکست و موفق شد در دقیقه ی 4 به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ی حریف را باز کند و دومین گل خود را با پیراهن یووه به ثمر برساند.

هواداران یوونتوس در شادی گل اول گونسالو بودند که یوونتوس دقیقه 10 یک حمله ی دیگر را ترتیب داد و گونسالو این بار نیز موفق شد با ضربه ای فوق العاده دروازه ی حریف را باز کند و پاسخ محکمی به منتقدانش بدهد.

در 25 دقیقه ی ابتدایی شاهد یک نمایش خوب و سریع از سوی شاگردان الگری بودیم و علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساندند، 3 موقعیت مناسب دیگر برای گلزنی را از دست دادند تا نتیجه ای عجیب رقم نخورد.

دقیقه 27 پیانیچ دیگر خرید یووه در این فصل موفق شد در یک ریباند دروازه ی حریف را باز کند و سومین گل را به نام خود ثبت کند.


دقیقه 33 اشتباه بوفون و مدافعان بر روی یک ضربه ی کرنر باعث شد تا ساسولو موفق شود یکی از گل های خورده را جبران کندو شاهد یک نیمه پرگل و جذاب در این دیدار باشیم.

 در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست بازی آرامی را شاهد بودیم تا در نهایت یوونتوس این بازی را نیز مثل دو مسابقه قبلی اش پیروز شود و با 9 امتیاز در صدرجدول قرار بگیرد.
ساسولو نیز با 3 امتیاز چهاردهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار