گوشی گلکسی نوت 7 این بار یک خودرو را به آتش کشید

به‌نظر می‌رسد مشکلات سامسونگ درخصوص گوشی ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، در جدیدترین اتفاق، این گوشی باعث آتش گرفتن یک خودرو در آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از 35 مورد گزارش در خصوص انفجار و آتش گرفتن گوشی گلکسی نوت 7، این بار نیز این گوشی باعث آتش گرفتن یک خودروی جیپ در شهر سنت پترزبورگ در ایالت فلوریدا آمریکا شد.

ناتان دومچر به همراه خانواده اش در حال حمل میز تحریر خریداری شده برای دختر 8 ساله‌اش بود که گوشی Galaxy Note7 خود را در حالت شارژ در ماشین رها می کند و بعد از بازگشت اتومبیلش را غرق در شعله های آتش می بیند. بعد از تماس وی با آتش نشانی، آتش نشانان منطقه به سرعت وارد عمل شده و آتش را مهار می کنند. ناتان دومچر در گفتگو با شبکه محلی گفت: هنوز از این اتفاق در شوک به سر می برم. من هیچ محصول دیگری از شرکت سامسونگ را در خانه ام استفاده نمی کنم.

گوشی گلکسی نوت 7، این بار یک خودرو را به آتش کشید


گفتنی است؛ کمپانی سامسونگ 2 هفته بعد از رونمایی از پرچمدار جدید خود و گزارش های متعدد در خصوص انفجار این گوشی، با تایید مشکل باتری این گوشی، فروش آن را متوقف و اعلام نمود که در خصوص جمع آوری آن سریعا اقدام خواهد کرد. هم اکنون فروش Galaxy Note7 در بیش از 10 کشور متوقف شده است. در انگلیس نیز که قرار بود فروش آن از روز جمعه آغاز شود، سایت مربوط به تبلیغات این گوشی به فعالیت خود پایان داده است.

گوشی گلکسی نوت 7، این بار یک خودرو را به آتش کشید

هفته پیش نیز، انفجار یک گوشی Galaxy Note 7 دیگر در اتاق یک هتل در استرالیا باعث خسارت 1870 دلاری شده بود. این نگرانی ها تا آنجا گسترش پیدا کرد که سه شرکت هواپیمایی استرالیا استفاده از این گوشی در پروازهایشان را ممنوع کردند. چند روز پیش نیز FFA (اداره هوانوردی فدرال آمریکا) با انتشار بیانه ای به مسافران خطوط هوایی خود در خصوص روشن نکردن و شارژ آن و همچنین حمل آن در چمدانهایشان توصیه هایی کرده بود.

منبع: Mirror

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
آخه چرا
آخرین اخبار