ایلام؛

افزایش بهره وری عملکرد نمایندگان

نگاه تک بعدی و کار انفرادی در مجلس جوابگو نیست، نمایندگان باید برای کسب بیشترین و بهترین نتیجه گروهی و تشکیلاتی عمل کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛جلال میرزایی اعلام کرد: نمایندگان برای پیشبرد اهداف و برنامه های مدنظر حوزه انتخابیه یا طرح های کلان کشوری باید از راه لابی گری و رایزنی و جلب نظر آرای موافق وارد شوند.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید به جای اینکه بر قانون گذاری تمرکز کنند، بعد نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی را در اولویت وظایف خود قرار دهند، چرا که بر اساس واقعیت ها کشور جمهوری اسلامی ایران در برخی شاخص ها چون فساد اداری و شفافیت مالی نسبت به بسیاری از کشورها وضعیت مطلوبی ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با بیان اینکه مجلس باید نهادها را به سمت شفافیت مالی سوق دهد، تاکید کرد: دولت نیز نیازمند بهره مندی از انضباط مالی است و این امر با تقویت جنبه نظارتی مجلس محقق می شود.

وی یادآور شد: حسابرسی و نظارت دقیق بر عملکرد صندوق بازنشستگی وزارت نفت در حوزه نفتی آذر و چگونگی میزان دریافتی پزشکان در طرح تحول نظام سلامت از مهمترین برنامه های بنده به عنوان نماینده مجلس در بعد نظارتی است که به طور جدی به دنبال انجام آن هستم.

میرزایی اظهار کرد: دولت یازدهم در طول مدت سه سال گذشته اقدام های تاثیرگذاری در زمینه برجام، کاهش هزینه های جاری، کم کردن تورم، تسهیل در مبادلات و توسعه روابط خارجی و تلاش برای خروج از رکود انجام داده و همچنین در این دولت برای نخستین بار مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از پول های بلوکه شده به کشور بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های انجام شده بیشتر مردم به آینده برجام خوشبین هستند، گفت: برجام و تلاش های گروه مذاکره کننده ایرانی مورد تایید رهبری قرار گرفت و ایشان از بدعهدی و بدقولی طرف مقابل در برابر تعهدات برجام تاکید دارند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.