اراک؛

نجوای عاشقانه مومنان در مراسم باشکوه دعای عرفه

مراسم پر فیض و باشکوه دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در 155 نقطه استان مرکزی در حال برگزار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم  دعای عرفه با شرکت مومنان در مصلی بیت المقدس اراک در حال برگزاری است و این مراسم معنوی  تالحظات دیگر به صورت زنده از شبکه آفتاب پخش می شود .
همچنین مراسم دعای یزفیض عرفه به طور همزمان از مسجد حاج آقا صابر شهر اراک هم از شبکه آفتاب پخش خواهد شد.  
 معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم دعای عرفه به همراه برائت از مشرکین در ۱۵۵ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود، همچنین گرامیداشت شهدای منا در شب عید قربان در ۵۰۰ مسجد، از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی است.
حجت‌الاسلام  چمانی افزود : امسال برنامه برائت از مشرکین را هم داریم این مراسم هر سال در مکه و در روز عرفه با حضور حجاج ایرانی و دیگر کشورها برگزار می‌شد، به همه شهرستان‌ها اعلام کریم که با فریاد مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا و اسرئیل برائت خود را از تمام ظالمان و اشرار زمان اعلام کنند.
وی ادامه داد : با توجه به فهم و بصیرت بالای مردم حاضر در دعای عرفه انتظار می‌رود این مراسم جنبه روشنگری و آگاهی داشته باشد و از این لحاظ که هرسال در ایام حج این دعا برگزار می‌شود و یکی از ملزومات حج است هدف ما این است این نماد امت اسلامی در ایران طنین انداز شود.
حجت‌الاسلام چمانی افزود: همچنین در سالگرد فاجعه منا، بعد از نماز مغرب و عشاء و شب عید قربان با همکاری بنیاد شهید در ۵۰۰ مسجد سالگرد شهدای منا را برگزار می‌کنیم، در این مراسم تبیین پیام رهبری و جنایات آل‌ سعود به عنوان شجره خبیثه ملعونه و تمام جنایت‌هایی که در منطقه و به ویژه در کشورهای اسلامی به هدایت آل‌سعود اتفاق می‌افتد انجام خواهد شد.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.