بجنورد؛

افزايش 147 درصدي کشفيات موادمخدر

کشفيات موادمخدر در خراسان شمالی 147 رصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: نيروي انتظامي به تنهايي وظيفه برقراري امنيت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمين کننده امنيت پايدار در جامعه هستند.

سردار علیرضا مظاهري با اشاره به کشف 916 کيلوگرم انواع موادمخدر و افزايش 147 درصدي کشفيات مواد مخدر از ابتداي سال تاکنون، گفت: در زمينه مبارزه با موادمخدر و اعتياد، مقابله به تنهايي موثر نيست بلکه پيشگيري مهم تر است.

وي با بيان اينکه عليرغم تلاش ها و برخوردهاي زيادي که در زمينه مبارزه با موادمخدر شده همچنان اين موضوع تهديد کننده است، اظهار کرد: علاوه بر نيروي انتظامي، خانواده ها، مجامع علمي، علما و آموزش و پرورش نيز نقش بسزايي در زمينه مبارزه و پيشگيري از اعتياد جوانان به موادمخدر در جامعه دارند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي پيشگيري را مهم تر از مقابله با اعتياد به موادمخدر دانست و گفت: نيروي انتظامي علاوه بر مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر با برگزاري کلاس هاي آموزشي و آگاه سازي، توزيع بروشورها، ارتباط با رسانه ها بخصوص صدا و سيما و ايجاد مرکز بازپروري در اين زمينه فعاليت دارد.

سردار مظاهري همچنين بيکاري، مشکلات اقتصادي، عدم کنترل جوانان از طريق خانواده ها را از عوامل اصلي اعتياد جوانان به موادمخدر دانست.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.