همزمان با روز ملی سینما؛ «سینما آینده» در گیلان آغاز به کار می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیر انجمن سینمای جوانان گیلان و دبیر منطقه ٢ انجمن سینمای جوانان کشور گفت: پاتوق فیلم کوتاه با عنوان «سینما آینده» در روز ملی سینما و همزمان با تهران، در گیلان آغاز به کار می کند.

نادر معصومی افزود: در «پاتوق فیلم کوتاه» آخرین دوشنبه هر ماه، آثار برگزیده جشنواره های مختلف فیلم کوتاه ایران و جهان در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت اکران خواهد شد.


 وی با بیان اینکه در نخستین جلسه از این برنامه، امروز ٢١ شهریور همزمان با روز ملی سینما، «همسرایان» ساخته زنده یاد عباس کیارستمی، ساعت ٥ عصر در مکان یادشده اکران می شود افزود:«همسرایان» در گیلان ساخته و در سال ٦١ به نمایش درآمده استکه امروز با حضور یکی از بازیگران این فیلم در رشت اکران خواهد شد.

معصومی با بیان اینکه درس های فیلمسازی عباس کیارستمی یکی دیگر از برنامه های روز ملی سینما در گیلان است، اظهار کرد: نخستین اکران «سینما آینده» بمناسبت روز سینما رایگان است.

وی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوانان گیلان، برگزار کننده جلسات «سینما آینده» در استان است، اضافه کرد: بیلط فروشی برای جلسات آتی سینما آینده از طریق سایت هفت ساز و گیشه رحمدل انجام می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.