اصفهان؛

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت

نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آزمون ویژه کارکنان دولت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
مصطفی جوادی مقدم ثبت نام این آزمون از 20 شهریور در پورتال معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد به آدرس www.quranedu.ir آغاز و تا اول آبان امسال ادامه دارد.
وی منبع آموزشی آزمون قرآن و عترت را کتاب «به سوی فهم قرآن» بیان کرد و افزود: نسخه الکترونیکی این اثر روی پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل دریافت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در آزمون الکترونیکی می توانند از روز ١٩ آبان سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت و با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه خود در آزمون شرکت کنند.
وی هفته اول آذر را زمان اعلام نتایج این آزمون اعلام کرد و گفت: بنابر اعلام و ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری کسب امتیاز در این آزمون معادل ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت در پرونده کاری کارکنان لحاظ می شود همچنین ١١٠ کمک هزینه عتبات عالیات به نفرات برگزیده اهدا می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.