جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا؛

شروع به کار قدرت فوتسال با پیروزی/ اولین پیروزی آسیایی ها در جام رقم خورد

دومین روز از رقابت های جام جهانی فوتسال در حالی برگزار شد که ویتنام با پیروزی برابر گواتمالا نخستین پیروزی آسیایی ها را در جام رقم زد.

شروع به کار قدرت فوتسال با پیروزی/ اولین پبروزی آسیایی ها در جام رقم خوردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از رقابت های جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا تیم های حاضر در ۲ گروه Dو C به مصاف هم رفتند تا ضمن انجام اولین بازی های خود برای رقبا خط و نشان بکشند.

به این ترتیب تیم های استرالیا و موزامبیک، نمایندگان گروه D به مصاف هم رفتند و با انجام رقابتی پرفشار و نزدیک این استرالیا بود که با نتیجه ۳_۲ به پیروزی رسید تا نخستین ۳ امتیاز را ذخیره کند.

در دیگر رقابت این گروه برزیل یکی از قدرت های فوتسال دنیا و مدعی قهرمانی در جام به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه۳_۱ به پیروزی رسید تا دومین تیم ۳ امتیازی این گروه باشد.

اما در گروه C رقابت ها ویتنام به عنوان یکی از نماینده های آسیا در جام با غلبه بر گواتمالا عنوان اولین تیم آسیایی را گرفت که در جام جهانی ۲۰۱۶ به پیروزی رسیده است.این دیدار با نتیحه ۴_۲ به سود ویتنام به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه ایتالیا و پاراگوئه به مصاف هم رفتند و طبق پیش بینی ها آبی پوشان جام بودند که به پیروزی رسیدند.رقابت دو تیم با نتیجه ۴_۲ به پایان رسید.

به این ترتیب ویتنام و ایتالیا با کسب ۳ امتیاز صدرنشین های گروه شدند.

بامداد فردا ساعت ۵.۳۰ تیم ملی کشورمان در مهمترین بازی خود به مصاف اسپانیا می رود تا کار خود را در جام جهانی کلمبیا آغاز کند.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:
 
23 شهریور 1395:
گروه E: جزایر سلیمان – کاستاریکا / ساعت 18:00 (03:30 به وقت تهران)
گروه F: مراکش – آذربایجان / ساعت 18:00 (03:30 به وقت تهران)
گروه E: آرژانتین – قزاقستان / ساعت 20:00 (5:30 به وقت تهران)
گروه F: ایران – اسپانیا / ساعت 20:00 (5:30 به وقت تهران)




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
چقدر غلط املایی دارید لطفا ویرایش نمایید
آخرین اخبار