رئیس شورای سیاسی یمن: مهمترین اولویت، تداوم مقابله با متجاوزان سعودی است

صالح الصماد گفت سرزمین مقدس مکه، ملک آل سعود نیست که به هر کس بخواهد اجازه ادای مراسم حج بدهد.

رئیس شورای سیاسی یمن: مهمترین اولویت، تداوم مقابله با متجاوزان سعودی است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «صالح الصماد،» رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: مهمترین اولویت، تداوم مقابله با متجاوزان سعودی است چرا که این راه تنها راه شکست تجاوزگران و متوقف ساختن تجاوزگری آنهاست. صالح الصماد از همگان خواست بر تلاش های خود برای تحقق این هدف والای ملی بیافزایند.  

وی با اعلام عفو عمومی، از افراد فریب خورده خواست از این فرصت استفاده کنند. صالح الصماد که به مناسبت عید قربان سخن می گفت تأکید کرد رژیم سعودی با ممانعت از حج گذاردن حاجیان یمنی برای دومین سال پیاپی بر تجاوزهای ظالمانه خود افزوده است. سعودی با نمایش رفتاری بچه گانه و جاهلانه، اقدام به چنین کاری کرده است و این نشان دهنده میزان سقوط رژیم آل سعود است. این سرزمین مقدس، ملک آل سعود نیست که جلوی حج هر کسی را که بخواهد بگیرد و به هرکس که بخواهد اجازه ادای حج بدهد.

صالح الصماد تاکید کرد مبارزه با آل سعود نیازمند تلاش بیشتر در جبهه های مختلف است.  وی از نهاد نظامی به خاطر تلاش های بسیارشان در دفاع از یمن تقدیر کرد.

او همچنین خاطرنشان کرد گفتگو، زبان متمدنانه برای رسیدن به صلح بوده و هست. صلحی که کرامت و حق حاکمیت یمن را حفظ کند.  وی تاکید کرد گزینه صلح فراگیر و عادلانه، تنها راه حلی است که باید در صدر هرگونه گفتگو و مذاکره ای قرار بگیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار