عبدالملک حوثی: عربستان حق حکمرانی بر بیت‌الله الحرام را ندارد

رهبر انصارالله یمن در پیام خود به مناسبت عید قربان، از سیاست‌های مزدورانه عربستان علیه مسلمانان انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی،» رهبر انصارالله یمن، در پیامی عید قربان را به ملت یمن، حجاج بیت‌الله الحرام و تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت. وی سپس همگان را به  آزادی از تبعیت کورکورانه قدرت‌های استکباری و طغیان علیه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دست‌پرورده آن یعنی اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی فراخواند.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نظام عربستان همان طرفی است که به اسرائیل اجازه تجاوزات و تعرض‌ها علیه مسجدالاقصی را داده است.  دولت این کشور با اقدامات خطرناک خود ، فریضه حج را هدف قرار داده و این موضوع را با محروم کردن تعدادی از مسلمانان از این فریضه که رکنی از ارکان اسلام است، آغاز کرده است. عربستان حق حمکرانی بر بیت‌الله الحرام و جلوگیری از ورود به آن و نیر منع حجاج تعدادی از کشورهای اسلامی از فریضه حج را ندارد و ابدا توجیهی برای این موضوع وجود ندارد.

 وی تاکید کرد: دولت تجاوزگر عربستان در نتیجه طبیعت مزدورانه‌اش و نیز تبعیت، با تمام توان و امکانات خود نقش تخریبی‌ و جنایتکارانه‌اش را در داخل امت اسلام بازی می‌کند؛ دولت عربستان با اقدامات خصمانه خود به آمریکا نزدیک  و دوست اسرائیل شده است.

عبدالملک الحوثی در ادامه به جنایات عربستان در حق ملت یمن اشاره کرد و افزود اکنون به وضوح پیش‌بینی رسول اکرم (ص) در اشاره به فتنه‌هایی را که از این منطقه (عربستان) برمی‌خیزد، می‌بینیم.

وی در پایان بر روح شهدای یمنی دورد فرستاد، برای مجروحان آروزی شفا و سلامتی کرد و از خدا درخواست کرد ملت مظلوم یمن را یاری کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
آقاسید اجازه! دمت گرم و سرت خوش باد و پاهایت مستحکمتربرگلوی کافران وهابی!!
آخرین اخبار