نمایشی موزیکال و کودکانه در جشنواره تئاتر شهر

کارگردان نمایش «جادوگر شهر زمرد» از نمایش خود و انتخاب شهرام کرمی بعنوان دبیره جشنواره تئاتر شهر گفت.

امیرقاسمی کارگردان نمایش «جادوگر شهر زمرد»  منتخب پنجمین جشنواره تئاتر شهر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: داستان این نمایش در مورد مزرعه آقای گیل است که طوفان کلبه‌اش را خراب می‌کند و اتفاقاتی در این حین رخ می‌دهد.

وی افزود: در واقع  این داستان وصف حال آدم‌های امروزمان است که در مورد مهربانی صحبت می‌کند و می‌توان گفت تاریخ همانند نمایش‌هایی است که هیچ وقت نمی‌گذرد.

قاسمی در خصوص شیوه اجرای اثر خود مطرح کرد: یک اثر نمایشی شاد و موزیکال و پر رنگ و لعابی است که تماشاگر را به راحتی جذب خودش می‌کند.

وی درباره کار در فضای نمایش کودک گفت: ارتباط برقرار کردن با دنیای کودک برایم بسیار جذاب است و ذهن خلاقانه‌ای می‌خواهد که کار کردن در این فضا را دوست دارم و بطور حتم در سال یک یا دو اثر خوب کودک و نوجوان روی صحنه تئاتر خواهم برد.

حیدری با بیان اینکه جشنواره تئاتر شهر برای دانشجوها جای آزمون خطا است، عنوان کرد: بنظرم جشنواره کاملی است و همیشه بدنبال فرصتی بودم تا با ارائه یک اثر خوب شرکت کنم و اثرم را در این عرصه بسنجم.

وی درخصوص دبیر جشنواره تئاتر شهر اظهار داشت: به نظرم هیچ فرد دیگری مناسب برای دبیری این جشنواره نبود زیرا کرمی هم مدیریت خوبی دارد و هم آنقدر اثر نمایشی کودک انجام داده که به راستی کارش را در این زمینه به نحو احسنت بلد است.

گفتنی است پنجمین جشنواره تئاتر شهر از 22 الی 30 شهریور در تهران برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار