نتایج آزمون دستیاری آخر این هفته اعلام می شود

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی اظهار کرد: مصاحبه آزمون های بورد تخصصی و فوق تخصصی در حال انجام است و نتایج آزمون دستیاری آخر این هفته اعلام می شود.

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به تراکم کاری این روزها، نتایج آزمون دستیاری پزشکی تا آخر این هفته اعلام می شود. 

وی با بیان اینکه نتایج آزمون های بورد تخصصی و فوق تخصص بلافاصله پس از آن اعلام و مصاحبه پذیرفته شدگان در حال انجام است، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این آزمون درواقع متخصصان در سراسر کشور هستند که بر این اساس اعلام نتایج آنها از اولویت بیشتری برخوردار بوده تا سریعا برای ارائه خدمات به کار برگردند. 

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی تعداد پذیرفته شدگان آزمون دستیاری را سه‌هزار و 390 نفر خواند و بیان کرد: باتوجه به تمدید چندباره مهلت انتخاب رشته این آزمون و تراکم کاری آزمون بورد، امیدواریم نتایج آن را تا پایان این هفته اعلام کنیم تا پذیرفته شدگان برای ثبت نام خود اقدام کنند . 

لازم به ذکر است آزمون دستیاری پزشکی ۹ اردیبهشت ماه با رقابت 14 هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد 6 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار