برگزاری آزمون زبان پیشرفته در 25 شهریور ماه

مشاور عالی سازمان سنجش ازتاریخ برگزاری صد و دهمین آزمون زبان پیشرفته خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: صد و دهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 95/6/25 به طور همزمان در 17 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستان های: اصفهان، آمل، بيرجند، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، چابهار، زاهدان، زنجان، شیراز، قم، كرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد و يزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگه راهنما و كارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 95/6/23 بر روي سایت سازمان سنجش قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمایند.

توکلی ابراز داشت: بديهي است كه هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی يا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

وی تاکید کرد:چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، مي‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 95/6/24 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمایند.

توکلی تصریح کرد: واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 95/6/24 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي‌توانند به بخش پاسخگويي اینترنتی سايت سازمان سنجش مراجعه و يا با شماره تلفن 42163-021 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
ممنون ازسایت خوبتون