زاهدان؛

درهفته دفاع مقدس/ برنامه‌های ورزشی در زاهدان

برنامه‌های ورزشی در نقاط مختلف شهرستان زاهدان در هفته دفاع مقدس برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: ششمین المپیاد ورزشی محلات به نام یاوران ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور لغایت 9 مهر ماه در محلات و مناطق مختلف برگزار می‌شود.

عباس شیبک افزود: رقص شمشیر و دوچوب، کشتی کچ گردان، فوتبال، همایش صحبگاهی بانوان، قوی‌ترین مردان، همایش خانوادگی اسکیت، زیباشهر، طناب کشی، همایش دوچرخه سواری، سفره آرای بانوان از جمله رشته‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در محلات مختلف زاهدان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این المپیاد هرساله به همت شورای اسلامی شهر زاهدان با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف از جمله سپاه سلمان با هدف ترویج و نهادینه کردن ورزش در بین مردم به ویژه در حاشیه شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: رقص شمشیر و دوچوب 30 شهریور ماه در خیابان پهلوانی 20، کشتی کچ گردان در بلوار مکران در تاریخ 31 مرداد، فوتبال در دانشگاه آزاد در روز یکم مهر ماه و همایش صحبگاهی بانوان دوم مهرماه در خیابان بلوار معلم برگزار خواهد شد.

شیبک بیان کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان در خیابان شریعتی شمالی محله پنج تن آل عبا در تاریخ سوم مهرماه، همایش خانوادگی اسکیت در زیباشهر و طناب کشی آقایان در بلوارانقلاب در روز چهارم مهر ماه برگزار می‎شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: همایش دوچرخه سواری آقایان در زیباشهر و سفره آرای بانوان در بلوار شهید طباطبایی از دیگر برنامه‌های روزهای پنجم و ششم هفته دفاع مقدس در زاهدان است.

شیبک گفت: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 1500نفر در این رقابت‌ها شرکت  کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار