اصفهان؛

قهرمانی نوجوانان دوچرخه سوار کورسی اصفهان

تیم دوچرخه سواری کورسی نوجوانان منتخب استان اصفهان قهرمانی سال گذشته خود را در رقابت های قهرمانی کشور در نیشابور تکرار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: در آخرین روز این رقابت ها که به مسافت 60 کیلومتر جاده استقامت برگزار شد مهدی بیدرام پدیده این روزهای دوچرخه سواری استان بعد از رکابزن تبریزی در جایگاه دوم قرار گرفت.
کیوان لیموئی افزود: محمدحسین رئیسی دیگر رکابزن اصفهانی چهارم شد و بهزاد نخجوان دیگر نوجوان اصفهانی در جایگاه ششم ایستاد و در نهایت تیم اصفهان با اقتدار بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی کشور سال جاری ایستاد.
وی اشاره کرد: سال های اخیر در اصفهان با برگزاری کلاس های استعداد یابی و آکادمی تمرین تکمیلی چهره های نوجوان و جوان خوبی را در رشته های کورسی -کوهستان- تریال و بی ام ایکس به تیم های ملی معرفی کرده ایم که سال گذشته شاهد چندین مدال آسیایی توسط رکابزنان جوان اصفهانی در میادین بین المللی برای ایران عزیزمان بودیم.
رئیس هیات استان اصفهان ادامه داد: شناسایی این چهره های جدید و مستعد، پشتوانه خوبی برای تیم های ملی دوچرخه سواری ایران در سال های نه چندان دور خواهد بود واکنون نیز شاهد مقام آوری تیم های پایه و نوجوان منتخب استان در مسابقات قهرمانی کشور هستیم.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی کشور در نیشابورکه با حضور 19 تیم استانی و 57 رکابزن نوجوان از 19 شهریورماه به مدت دو روز در رشته های تایم تریل انفرادی ، 500 متر و استقامت جاده برگزار شد.
در رشته استقامت جاده به مسافت 60 کیلومتر، مهدی بیدرام از اصفهان نایب قهرمان شد و دو رکابزن از استان آذربایجان شرقی سکوهای اول و سوم را از آن خود کردند.
در رشته تایم تریل انفرادی مهدی بیدرام از تیم استان اصفهان با زمان 13 دقیقه و 37 ثانیه و 43 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد.
در رشته 500 متر هیچ ورزشکاری از اصفهان به جایگاه های اول تا سوم دست نیافت اما در رشته استقامت جاده مهدی بیدرام باز هم بر سکوی دوم ایستاد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار