کرمانشاه؛

دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی سنقر با امام جمعه جدید این شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر، روسای عقیدتی و حفاظت و برخی از فرماندهان و مدیران انتظامی با امام جمعه جدید شهرستان سنقر دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "مجتبی شهبازی" به همراه روسای عقیدتی و حفاظت و برخی از فرماندهان و مدیران انتظامی در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین "مجید صفدری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید شهرستان سنقر دیدار کردند.

سرهنگ شهبازی گزارشی از اقدامات و فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی پلیس شهرستان ارائه داد و بیان داشت: انتظامی شهرستان سنقر مبارزه با انواع سرقت ها بخصوص سرقت احشام، برخورد با موتورسیکلت های متخلف و فاقد پلاک و مدارک و همچنین برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر را در رآس فعالیتهای خود قرار داده است و برای رسیدن به این اهداف احتیاج به پشتیبانی و حمایت معنوی امام جمعه شهرستان نیاز دارد.

در ادامه امام جمعه شهرستان سنقر ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل انتظامی اظهار داشت: امنیت و نظم از مسائل مهم جامعه است که تمام جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد، وجود امنیت سبب رضایت عمومی و عدم امنیت نارضایتی عمومی را به دنبال می آورد، در برقراری امنیت همه مسئول هستند ولی بخش عمده برقراری امنیت بر عهد نیروی انتظامی است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.