اهواز؛

مدال آوری دختران کاراته‌کای خوزستانی در رقابت های کشوری

رئیس هیات کاراته استان خوزستان گفت: بانوان کاراته کای استان موفق به کسب مدال های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سرکوهکی رئیس هیات کاراته استان خوزستان اظهار داشت: مسابقات کاراته کشور در بخش بانوان در سبک شوتوکان WSKF با حضور ورزشکاران 19 استان کشور و رقابت بیش از 400 ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: در روز نخست این رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم‌های البرز مقام اول، تیم تهران مقام دوم و تیم مازندران مقام سوم را در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان کسب کردند.

رئیس هیات کاراته استان خوزستان تصریح کرد: روز دوم مسابقات در رده امید و بزرگسالان در بخش کومیته، تیم خوزستان توانست با هشت مدال رنگارنگ مقام سوم تیمی را پس از تیم‌های البرز و تهران، کسب کند.

وی افزود: تیم خوزستان در این رقابت‌ها به مربیگری اعظم سعیدی و یک نماینده در هیات به نام زینب کریمی شرکت کرد.

سرکوهکی عنوان کرد: زهرا کرمپوری، حدیث قربانی دو کاراته‌کای بانو بودند که مدال طلا را برای استان خوزستان به ارمغان آوردند.

رئیس هیات کاراته استان خوزستان یادآور شد: اعظم سعیدی و آرزو فرهادی دو بانوی نقره‌ نشان تیم خوزستان در این مسابقات بودند.

وی تاکید کرد: الهه باقری، دنیا غضنفری، ساجده علیپور و صدف عباسی نیز سه بانوی خوزستانی بودند که به مدال برنز دست یافتند.

این مسؤول گفت: در پایان این رقابت‌ها، مسابقه‌ای بین نفرات اول هر جدول برای انتخاب قهرمان قهرمانان برگزار شد که زهرا کرمپوری از استان خوزستان موفق شد  قهرمان قهرمانان شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده این دوره سهمیه حضور در مسابقات ایران زمین و اعزام‌های بین‌المللی را کسب کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.