آبادان؛

واردات 123 هزار و 900 تن شکر از بندر امام به کشور

123 هزار و 900 تن شکر از بندر امام به کشوروارد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین پورمدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: کار ترخیص تخلیه و بارگیری 2 فروند کشتی حامل شکر در بندر امام خمینی انجام شد.

سیاوش حسین پور با بیان این‌که فعالیت و تلاش شبانه ‌روزی عوامل شرکت غله و خدمات  بازرگانی منطقه 4 کشور موجب تخلیه و بارگیری سریع دو فروند کشتی به میزان 123 هزار و 900 تن در بندر امام خمینی شده است، افزود: برنامه حمل محمولات وارده بر اساس برنامه ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران و  مطابق با نرم تخلیه مورد نظر انجام شده است.

وی گفت: این حجم شکر با استفاده از ظرفیت 100 درصدی امکانات و نیروهای موجود در کمترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه تمام‌تر وارد شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی  منطقه 4 افزود : عملیات تخلیه و بارگیری کشتی‌های مربوطه در مدت یک هفته و با احتساب دو روز تعطیلی آخر هفته، ظرف 5 روز کاری در کوتاه‌ترین زمان پس از پهلوگیری در بندر امام خمینی  به صورت شبانه روزی توسط کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی  انجام شده است.

وی گفت: در این عملیات  نه تنها هیچکدام از کشتی‌ها دچار جریمه تأخیر در تخلیه یا همان دموراژ نشد ، بلکه همه کشتی‌ها مجاز به دریافت جایزه سرعت در تخلیه  شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.