رییس فدراسیون وزنه برداری

دو تیم ذوب آهن و حفاری راهی مسابقات باشگاه های آسیا می شوند

رییس فدراسیون وزنه برداری از اعزام دو تیم ذوب آهن و حفاری به مسابقات باشگاه های آسیا خبر داد.

دو تیم ذوب آهن و حفاری راهی مسابقات باشگاه های آسیا می شوندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در مصاحبه با رادیو ورزش، در خصوص جشنواره نونهالان گرگان گفت: حقیقتاً زمانی که بنده به گرگان رفتم و این جشنواره را دیدم، بسیار خوشحال شدم؛ زیرا این جشنواره استعدادهای بسیار درخشانی را معرفی کرد. به استنثناء یک یا دو استان، دیگر استانها در این جشنواره حضور پیدا کرده بودند. کمیته استعدادیابی با دانشگاه گرگان هماهنگی لازم را به عمل آورده بود؛ آنها استعدادها را از لحاظ ریخت شناسی بررسی کردند و آزمون های مختلفی از جمله حرکات اصلاحی که در بخش دانش آموزی است، مثل بارفیکس ها و درازنشست های اصلاح شده و دوهای کوتاه را برای گروه های سنی 9،10،11،12 سال در نظر گرفتند. خوشبختانه استعدادهای خوبی در این جشنواره شناسایی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که به صورت نهایی، شما چند استعداد را شناسایی کردید، اظهار داشت: با توجه به تجربیاتی که داشتم ترجیح دادم که نفرات برتر مسابقات مشخص نشود تا از نونهالان شرکت کننده، کسی ناراحت و بی انگیزه نشود. کمیته استعدادیابی، هفته آینده گزارش تکمیلی خود را به ما ارائه می دهد.

رییس فدراسیون وزنه برداری شرایط لیگ امسال را این گونه ارزیابی کرد: برخی از تیم های شرکت کننده در لیگ سال قبل، در لیگ امسال حضور نخواهند داشت. به تمامی تیم هایی که تصمیم داشتند برنامه های سال آینده را ادامه دهند و برنامه های برون مرزی داشته باشند، تأکید کردیم باید تعهدات خود را نسبت به ورزشکاران و فدراسیون انجام دهند؛ بنابراین تیم هایی که نسبت به تعهدات خود پایبند نبودند، از لیگ امسال محروم می مانند. 

مرادی خاطرنشان کرد: با تصمیمی که شواری عالی فنی اتخاذ کرد، برای مسابقات  باشگاه های آسیا، تیم های ذوب آهن و حفاری را اعزام خواهیم کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار