اصفهان؛

حضور پرتعداد اصفهانی‌ها در تیم ملی ووشو

سرپرست تیم های ملی ووشو بانوان با اشاره به مسابقات جهانی بلغارستان، گفت: بچه ها شرایط خوبی دارند و اعتقاد داریم که می توانند مدال های خوش رنگی برای ووشو ایران به ارمغان بیاورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راضیه حاجی زاده اظهار کرد: تیم ملی جوانان در حالی به مسابقات جهانی بلغارستان اعزام می شود که از 9 نفر حاضر در تیم ملی 7 نفر از آنها اصفهانی هستند.

وی ادامه داد: در بخش تالو بازیکنانی نظیر پورشعبان، کیانی، فاطمه جزینی، پناهی، امیری و در بخش ساندا مائده هاشمی و فاطمه ویسی از اصفهان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

سرپرست تیم های ملی ووشو بانوان با بیان اینکه حضور پرتعداد اصفهانی ها نشان از عملکرد خوب ووشو اصفهان دارد، ادامه داد: ووشو اصفهان در رده پایه حرف اول را می زند که امیدوارم در ادامه شاهد حمایت مسئولین ورزش استان باشیم تا انگیزه بچه ها بیشتر شود. متاسفانه مسئولین اداره ورزش و جوانان استان هیچ تجلیلی از مدال آوران به عمل نمی آورند.

حاجی زاده با اشاره به مسابقات جهانی بلغارستان، گفت: بچه ها کار سختی پیش رو دارند و اصلی ترین حریفان ما چینی ها و هنگ کنگی ها هستند. خوشبختانه بچه ها شرایط خوبی دارند و اعتقاد داریم که می توانند مدال های خوش رنگی برای ووشو ایران به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: باید از رییس و نایب رییس فدراسیون تشکر ویژه ای کنم، زیرا هیچ گاه پا روی حق نگذاشتند و همیشه خواهان حضور بهترین ها در تیم ملی هستند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.