مسابقات بسکتبال فیبا چلنج

چشم بادامی ها در حسرت شکست ایران ماندند

ملی پوشان بسکتبال ایران توانستند در یک بازی حساس و پایاپای بر ژاپن غلبه کنند.

چشم بادامی ها در حسرت شکست ایران ماندندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:بسکتبالیست های کشورمان در دور دوم رقابت های فیباچلنج به مصاف ژاپن رفتند و در نهایت موفق شدند68بر57 به برتری برسند.

ترکیب اولیه تیم ایران:جدادی،کاظمی،ساهاکیان،یخچالی،مشایخی

کوارتر اول:
کوارتر نخست با پرتاب 3امتیازی ژاپنی ها آغاز شد وازهمان ابتدا تیم ایران را تحت فشار قراردادند  اما کم کم ملی پوشان کشورمان نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند با نتیجه 17بر 13 ژاپن را شکست دهند.

کوارتر دوم:
در این کوارتر بسکتبالیست های ایران به خوبی ظاهر شدند و توانستند با دفاع خوب ژاپنی ها را تحت کنترل خود قرار دهند ودر نهایت شاگردان بائرمن 20 بر 14 این کوارتر را از آن خود کردند.

و نیمه نخست بازی با برتری 37بر27 ایران به پایان رسید. 

کوارتر سوم:
پس از نیمه نخست بازی ژاپنی ها با استراحت 10دقیقه ایی جان دوباره گرفتند و سعی در کم کردن اختلاف امتیازات داشتند و با ضد حملات توانستند 19بر16 این کوارتر را به سود خود به پایان برسانند.در دقایق پایانی کوارتر سوم ارسلان کاظمی پس از یک حرکات نمایشی در زمین، مصدوم می شود و به رخکن می رود.

کوارتر چهارم:
در کوارترپایانی ارسلان کاظمی به علت مصدومیتش نتوانست در این کوارتر بازی کند و محمدحسن زاده به جای او به زمین آمد.ژاپنی که در این کوارتر بسیار آشفته شدند نتوانستند از پس سنتر بسکتبال ما بر بیایند و  این کوارتر را 115بر11 واگذار کردند.

در نهایت آسمان خراش های کشورمان با نتیجه 68بر57 ژاپن را در هم کوبیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار