گروه B لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی باخت را با برد عوض کرد/نبرد عقاب های پرتغال و ترکیه برنده نداشت

در گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 : 15 ، تیم دیناموکیف برابر ناپولی و بنفیکا برابر بشیکتاش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 : 15 ، تیم دیناموکیف برابر ناپولی و بنفیکا برابر بشیکتاش قرار گرفت.
ناپولی باخت را با برد عوض کرد/نبرد عقاب های پرتغال و ترکیه برنده نداشت
دیناموکیف در ورزشگاه المپیک کیف میزبان ناپولی بود و ابتدا توسط دنیش گارمیش در دقیقه 26 موفق شد دروازه ناپلی ها را باز کند. پاس از طرف گانکوف و شوت دنیس هارماش از وسط محوطه جریمه به سمت راست دروازه رینا، این تیم اوکراینی را یک هیچ پیش می اندازد.
اما در ادامه دقیقه 36  میلیک مهاجم لهستانی ناپولی در دقیقه  کار را به تساوی کشاند .سانتر فوزی غلام به میلیک و ضربه سر میلیک به بالای دروازه نتیجه را به تساوی می کشاند.

میلیک در وقتهای تلف شده نیمه نخست یک گل دیگر به ثمر رساند تا ناپولی در این نیمه با پیروزی به رختکن برود.

دقیقه 68 بازی سیدورچوک از دینامو کیف به دلیل دریافت کارت زرد دوم از سوی داور بازی، از زمین مسابقه اخراج شد.

در نهایت تلاش بازیکنان دینامو برای جبران نتیجه به نتیجه ای نرسید و پارتنوپی به اولین پیروزی با ارزش در گروه B  رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دستیافت.

ناپولی باخت را با برد عوض کرد/نبرد عقاب های پرتغال و ترکیه برنده نداشت
در دیگر مسابقه این گروه بنفیکا با قضاوت میلوراد مازیچ میزبان بشیکتاش ترکیه بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در دقیقه 12 سالویو فراری دیدنی از سمت چپ داشت و در زاویه ای بسته ضربه اش را هم به توپ نواخت. تولگا زنگین توپ را ناقص دفع کرد و در ریباند این فرانکو سروی بود که توپ را به تور رساند تا بازی یک بر صفر به سود بنفیکا شود.

اما در وقت های اضافی بازی بشیکتاش به هدفش رسید. ضربه آزاد زیبای تالیسکا که با پای چپ نواخته شد در دقیقه 90+3 در کنج دروازه ادرسون جای گرفت تا بشیکتاش به 1 امتیاز حساس و دور از خانه برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار