قم؛

معرفی سرپرست جدید هیأت تنیس استان قم

سرپرست جدید هیأت تنیس استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات در این رشته ورزشی از سوی فدراسیون تنیس معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تنیس در رقابت‌های مختلف کشوری و برون‌مرزی موفقیت‌های خوبی را برای ورزش قم کسب کرده است.

 با برگزاری مجمع انتخابات هیأت تنیس استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، غلامرضا خانی با انتخاب اعضای مجمع این هیأت به عنوان رئیس جدید هیأت تنیس قم برگزیده شد اما با پایان دوره چهار ساله ریاست خانی، اکنون این هیات به صورت سرپرستی اداره می‌شود تا زمان برگزاری مجمع انتخابات آن مشخص شود.

 اداره کل ورزش و جوانان استان قم چند ماه و دقیقا در فروردین ماه سال جاری ثبت نام از کاندیداهای ریاست این هیات را انجام داد اما بعد از گذشت نزدیک به 6 ماه از آن زمان، خبری از برگزاری مجمع انتخابات این هیات ورزشی نشد.

در این مدت خانی نیز هیچ ابلاغی از سوی فدراسیون تنیس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای مسوولیت داشتن در هیات تنیس قم دریافت نکرد ولی تنیس قم بدون برخورد با مشکلی، به فعالیت‌های خود ادامه داد و اتفاقات موفقیت‌های چشمگیری نیز در سطح کشور به دست آورد.

ابلاغ سرپرستی هیأت تنیس استان قم، صادره از فدراسیون تنیس از سوی معاونت توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم به محمدجواد وطن‌دوست سرپرست جدید این هیأت تقدیم شد تا وی سکان هدایت تنیس استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی را در دست بگیرد.

وطن‌دوست در حالی به‌ عنوان سرپرست هیأت تنیس استان قم منصوب شد که ابلاغ سرپرستی وی برای سرپرستی هیأت تنیس استان قم از سوی مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس ایران صادر شده است.

در متن این ابلاغ آمده است: با عنایت به سوابق، تعهد و تجارب ارزشمندتان به موجب این حکم، جناب‌عالی را به سمت سرپرست هیات تنیس استان قم منصوب می‌نمایم، مقتضی است طبق تبصره سه ماده 10 اساسنامه هیأت‌های ورزشی استان‌ها، مصوب وزارت ورزش و جوانان ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت اقدام کنید.

امید است وظایف محوله را مورد نظارت مسوولان امر انجام داده و موجبات رشد و پیشرفت این رشته ورزشی و اعتلای نام ایران اسلامی و همچنین آماده‌سازی ظرفیت‌های بالقوه موجود در تنیس آن استان را در زمینه توسعه همگانی و قهرمانی به عمل آورید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار