یاسوج؛

جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در 40 پایگاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 پایگاه ثابت و سیار و 12 مرکز نیکوکاری کمک های مردم این استان در جشن عاطفه های سالجاری را جمع آوری می کنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی در آیین آغاز به کار جشن عاطفه ها در یاسوج اظهار داشت: جشن عاطفه های سالجاری به مدت سه روز در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد که روزهای 24 و 25 شهریور در سطح شهرهای این استان و 26 شهریور نیز در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار می شود.

وی افزود: کمک های جمع آوری در جشن عاطفه های سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع خواهد شد.

محبی شعار جشن عاطفه های سالجاری را 'مهر در انتظار همدلی' عنوان کرد و گفت: در جشن عاطفه های پارسال 13 میلیارد ریال کمک مردمی به صورت نقدی، کالایی و خدماتی جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

وی عنوان کرد: شماره حساب متمرکز 0102229056009 نزد بانک صادرات شعبه جمهوری کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوعدوست و نیکوکار است.

محبی ابراز داشت: افرادی که امکان مراجعه حضوری آنان به پایگاه های ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست می توانند کمک های نقدی خود را از طریق تلفن همراه و با شماره گیری ستاره 8877 ستاره مربع ارائه دهند.

وی گفت: بیش از 9 هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.

34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.