یاسوج؛

برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری و رئالیسم در یاسوج

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت:کارگاه آموزشی «بازیگری و رئالیسم» با حضور هنرمندان استان در یاسوج برگزار شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کارگاه آموزشی «بازیگری و رئالیسم» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان در حاشیه این کارگاه گفت: کارگاه بازیگری با موضوع شیوه برخورد بازیگر با متون رئالیستی با حضور جمع زیادی از علاقمندان و هنرمندان هنر نمایش استان و با حضور استاد یونس آبسالان برگزار شد.

اکبر آیین افزود: در این کارگاه استاد آبسالان که از اساتید بنام تئاتر کشور هستند شیوه بازیگری با نگاهی بر آثار تنسی ویلیامز به ویژه باغ وحش شیشه ای مورد واکاوی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دومین کارگاهی است که طی یک سال گذشته با حضور استاد آبسالان در حوزه هنری استان برگزار می شود گفت: پیش از این کارگاه بازیگری با عنوان «سیستم و رنسانس بازیگری تا رسیدن به متد اکتینگ» در دی ماه ۹۴ برگزار شد.

وی افزود: در بخش پایانی کارگاه نیز شیوه بازیگری رئالیستی با نگاهی کاربردی به یکی دیگر از نمایشنامه های تنسی ویلیامز به صورت عملی مورد بررسی قرار گرفت.

آیین گفت: حسن غفاری و بهنام نورزی از هنرمندان مطرح عکس و فیلم کشور هم در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.