آبادان؛

توقف عملیات حفاری تا ۱۵ مهرماه امسال در شادگان

عملیات حفاری در شهرستان شادگان متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش  معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: این تصمیم بر اساس هماهنگی به عمل آمده با کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی استان در راستای بازگشایی مدارس اتخاذ شده است .

نعمت الله آلبوغبیش  با اشاره به ضرورت ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها قبل از مهرماه و ساماندهی سرویس مدارس و اطلاع رسانی صحیح به خانواده ها، بر لزوم راه اندازی تیم های مشترک برای کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربری تأکید کرد .

وی افزود: به منظور ساماندهی تاکسیرانی شهری، تعداد ۱۴۰ متقاضی به بانک عامل جهت استفاده از تسهیلات بانکی و تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده معرفی شده و امیدواریم با پرداخت تسهیلات مورد نیاز متقاضیان و خرید تاکسی های جدید، ناوگان مسافربری شهر شادگان به نحو مطلوب ساماندهی شود.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اینکه بیشترین عامل حوادث رانندگی، عامل انسانی بوده، بر لزوم فرهنگ سازی در جهت رعایت قوانین و مقررات رانندگی تأکید کرد و گفت: دستگاه های خدماتی و امدادی اعم از پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و راهداری باید نسبت به تمرکز ارائه خدمات به تناسب نیاز مناطق پرترافیک به ویژه در ساعات پرتردد اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.