کرمانشاه؛

باید با تلاش استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم

همه باید برای رسیدن استان به جایگاه به حق خود تلاش مضاعفی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: همه باید برای رسیدن استان به جایگاه به حق خود تلاش مضاعفی داشته باشیم.

یوسف شاه حسینی در سمینار یک روزه فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام وزارت کشور،امروز (24 شهریور) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد افزود:قدمت و تمدن بالای استان و نیز فداکاری و ایثار مردم استان در طول هشت سال دفاع مقدس، نشان جایگاه والای استان دارد..

وی به خدمات انجام شده در استان در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: طی سالهای گذشته اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته، اما اجماع کلی وجود دارد که این استان به جایگاهی که شایسته آن است نرسیده

شاه حسینی در ادامه به برگزاری انتخابات هفتم اسفند سال گذشته در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری این انتخابات در استان به ما محول شده بود که خوشبختانه توانستیم با امانتداری از رای مردم در حد اعلای خود، این انتخابات را در نهایت قانونمداری و آرامش برگزار کنیم.

شاه حسینی در ادامهبه تدوین مجموعه برنامه‌هایی در حوزه امنیت اجتماعی و سیاسی و تشکیل خانه احزاب و خانه سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که در این زمینه‌ها برنامه محورتر حرکت کرده و مسائل را مرتفع کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: قطعا در پیگیری و پیشبرد تمام امور استان با توجه به تاکید استاندار کرمانشاه سه اصلی خردمندی، اعتدال و صدق و درستکاری را محور کار خود قرار داده‌ایم و امور جاری استان را بر اساس این سه اصل دنبال می‌کنیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تلاش ، جایگاه ، واقعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.