کاخ سفید: تردید در توانایی روسیه برای اجرای آتش‌ بس در سوریه

سخنگوی کاخ سفید امروز اعلام کرد دولت آمریکا در توانایی و اراده روسیه برای اجرای آتش‌بس در سوریه، تردید دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه تصریح کرد دولت باراک اوباما، در «توانایی و اراده» روسیه برای اجرای توافق آتش‌ بس در سوریه تردید دارد.

ارنست این اظهارات را در جواب پرسش خبرنگاری مطرح کرد که درباره اختلاف بین جان کری، وزیر خارجه آمریکا و اشتون کارتر، وزیر دفاع این کشور درباره توافق آتش‌ بس سوریه پرسیده بود.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه اختلاف بین وزرای خارجه و دفاع آمریکا بر سر آتش‌ بس سوریه را تأیید کرد اما آن را کم‌اهمیت جلوه داد و گفت: چیزی که رئیس‌جمهور به آن نیاز دارد، عده‌ای از وزرا که بر سر هر موضوعی به نشانه توافق سر تکان می‌دهند، نیست.

وی مدعی شد که دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه بزرگترین مانع برای رساندن کمک به مردم در شهرهای این کشور بوده است.

جاش ارنست در بخش دیگری از این کنفرانس خبری به بسته کمک نظامی بی‌سابقه دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد تمامی دولت‌های آمریکا، خواه جمهوری‌خواه یا دموکرات، امنیت اسرائیل را اولویت اول خود قرار داده‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
تردی بین المللی در وجود حسن نیت آمریکائی ها در برقاری صرفا اتش بس می باشد . چون همواره آتش بس های تحمیلی آمریکائی ها در زمان فروپاشی سازمان تروریسم در عراق و سوریه شکل گرفته است !
آخرین اخبار