ارومیه؛

برگزاری جشنواره فرهنگی عشایر در چالدران

دومین جشنواره فرهنگی هنری وورزشی بسیج عشایر با همت حوزه مقاومت بسیج عشایر رسول اکرم(ص) در ییلاقات چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ احمد صادقی خطاب به سران عشایر، عشایر و حلقه های صالحین شرکت کننده در جشنواره گفت: وحدت، همدلی، همبستگی و ایستادگی در برابر توطئه ها با بصیرت دینی، الهی وسیاسی محقق می گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران افزود: امنیت پایدار ثمره خون شهیدان راه خداست و جانفشانی و فداکاری رزمندگان سپاه اسلام این اقتدار و پایداری را در عصر پر از ظلم وزورگویی ودشمنی ها علیه کشور اسلامی بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: پیام چنین جشنواره هایی پیام راهبردی که همیشه مد نظر و سفارش مقام معظم رهبری بوده پیام اتحاد وهمدلی، پیام پایداری ووحدت می باشد ونشان دادن همبستگی دینی به دشمنان زبون اسلام وایادی بیچاره آنان می باشد و بیان اینکه ما از شرایط زمانی خود وتوطئه های دشمنان خود آگاه هستیم وبا وحدت وهمدلی توانسته ایم امنیت را به مرزهای ایران اسلامی اهداء کنیم.

همچنین ماموستا حسینی فر ازروحانیان اهل سنت چالدران با اشاره برنزدیک بودن اضمحلال تدریجی استکبار جهانی گفت: زمان ،زمان وحدت ،استقامت وپایداری در مقابل ایادی کفر جهانی می باشدکه اگر این چنین باشد می شود بیان کرد که فاتحه خونخواران جهانی بزودی خوانده می شود ان شاء الله .

وی افزود: عشایر مرزداران غیرت ،همت و اقتدارند و خطوط مقدم مقابله با اشرار وکفار ازآن شما دلاوران عشایر می باشد. که این رشادت ها را در سیرت مردمان با غیرت وصبور غزه وفلسطین می توان دید که با توکل بر درگاه خداوند متعال وبا تکیه بر وحدت وهمبستگی وپایداری شان در مقابل آن حیوانات موذی و وحشی پیروزی شان را به نمایش در مقابل چشمان بهت زده حامیان حقوق بی بشر گذاشتند.

در این جشنواره همچنین مسابقات اسب سواری ، کشتی محلی ، طناب کشی و ...با شرکت 125 نفر از عشایر بسیجی 22 روستای منطقه برگزار شد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.