شیراز؛

همکاری همه ‌جانبه مسؤولان در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن

در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن تصمیم‌گیری صحیح بر پایه اطلاعات دقیق با همکاری همه ‌جانبه مسؤولان و مردم صورت می‌ گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: فارس در هفته دولت بیش از 4 هزار میلیارد تومان پروژه‌ های گوناگون را به بهره‌برداری رساند و همچنان مشغول اجرای مصوبه ‌های هیأت دولت در سفر استانی هستیم.

افشانی افزود: تمام تلاش مسؤولان استانی باید کسب رضایت جامعه باشد چراکه شاخص ارزیابی فعالیت ما رضایت مردم است که اگر جلب شود به همراه آن اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی خواهد آمد و به رضایت پروردگار منجر می شود.

وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی یکی از راه‌ های کسب رضایت مردم محسوب می ‌شود که شامل طیف گوناگونی مانند قدرت انتخاب، آزادی عقیده و بیان و دریافت خدمت بدون تبعیض همراه با رعایت عدالت است و یکی از راه‌ های ارائه خدمات بدون تبعیض استفاده از سامانه‌ ها و فناوری ‌های نوین ارتباطات و اطلاعات است.

استاندار فارس اضافه کرد: فناوری بین ارتباطات انسانی قرار می‌گیرد و حاصل آن برای محیط‌ های اداری فساد زدایی است چراکه بسیاری از مفسده‌ های موجود به‌واسطه ارتباطات چهره به چهره اتفاق می‌ افتد و یکی دیگر از پیامد های ارتباطات از راه دور کاهش بار ترافیک شهری است.

وی تصریح کرد: انقلاب صنعتی و فناوری، تحمیلی است و گریزی از آن نیست و باید در این ساختار  بیشترین ا ستفاده را ببریم و معایب آن را کاهش و ابعاد مثبت آن را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار