قم؛

برنامه های هفته دفاع مقدس در قم

برنامه های هفته دفاع مقدس در قم باشکوه برگزار خواهد شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احد جمالی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان به ریاست استاندار و دبیری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و با عضویت شش کمیته فعال بوده و برنامه های مختلفی را در این ایام برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: قم به عنوان خاستگاه انقلاب در ارتباط با هشت سال دفاع مقدس ویژگی های خاصی دارد که نمونه آن تقدیم شش هزار شهید و ثبت مقام دوم شهادت در کارنامه خود است.
جمالی گفت: استان قم همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس 11 هزار جانباز، 600 آزاده و 51 هزار رزمنده داشته و مزار 52 شهید گمنام نیز در این شهر مقدس قرار دارد.

وی گفت: وجود شهدای شاخصی مانند فهمیده و شهیدان زین الدین و دیگر سرداران بزرگ اسلام و روستای فردو به عنوان رتبه اول در تقدیم شهید در بین روستاهای کشور، از شاخص های دیگر این استان در دوران هشت ساله می باشد.

جمالی بیان داشت: اعزام بیش از 21 هزار روحانی از قم به جبهه حق علیه باطل از دیگر شاخص های قم است لذا در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس همه مدیران سازمان ها برای اجرای برنامه ها، برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی گفت: مشارکت همه دستگاه دربرنامه های شاخص استانی و تاکید بر حضور همه مسئولان در برنامه ها، تاکید بر حفظ و جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس و ارسال یک نسخه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تدوین نقش اداره مربوطه در دوران دفاع مقدس به عنوام سند افتخار، اجرای دستورالعمل هفته دفاع مقدس به دستگاه های ذی ربط از اقداماتی است که مدیران در هفته دفاع مقدس باید به آن بپردازند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها: قم ، برنامه ، هفته ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.