زاهدان؛

نخستسن نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی در سیستان وبلوچستان

نخستین نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،دبیر ستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی تحت عنوان "بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی" از ۲۵ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در میدان شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

میرحسینی افزود: نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی تحت عنوان "بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی" از 25 شهریورماه به مدت 10 روز در میدان شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه که به همت جوانان خودجوش انقلابی استان سیستان و بلوچستان و همکاری جمعی از نهادهای فرهنگی و ادارات دولتی برگزار می‌شود، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 21 جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی با اشاره به اینکه چنین نمایشگاهی برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به وجود حجم گسترده‌ای از نوشت افزار با نمادها و شخصیت‌های غربی در بازار لوازم التحریر استان سیستان و بلوچستان، جای خالی برگزاری چنین نمایشگاهی همواره در استان حس می‌شد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار