از قم تا نینوا بر «آستان کرامت»

مستند «آستان کرامت» با موضوع طرح جامع توسعه حرم حضرت معصومه(س) و برپایی موکب فاطمی در مسیر راهپیمایی اربعین، جمعه 26 شهریور از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرم حضرت معصومه (س) همچون نگینی در دل کویر قم، می درخشد. حریمی که سال هاست میزبان نگاه هایی شده که چشم امیدشان آنها را در پناه بانو آورده است.

این حرم مطهر طی سالیان مختلف توسعه و گسترش یافته و این روزها، آستانی را می بینیم که با نیت خالصانه واقفان، وسعتی شایسته برای میزبانی از زائرانش یافته است.

مستند «آستان کرامت» فیلمی است درباره طرح های توسعه حرم مطهر فاطمه معصومه(س) طی سالیان مختلف و در نهایت به طرح جامع آن که بیش از یک دهه قبل به بهره برداری رسید اشاره می شود.

شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون و صحن امام زمان(عج) از جمله بخش های مختلف طرح جامع توسعه حرم حضرت معصومه(س) هستند.

در ادامه به برپایی موکب حضرت معصومه (س) در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره می شود، موکبی که در ایام مختلف سال از جمله اربعین، میزبان هزاران زائری است که به عشق و محبت امام حسین(ع) راهی سرزمین نینوا می شوند.

این فیلم جمعه 26 شهریورماه ساعت 19 و تکرار آن روز بعد ساعت 12.30 از شبکه افق پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار