اقدامات کانون هواداران سرخابی ها برای دربی

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و لیدر تیم فوتبال استقلال به معرفی برنامه های دو باشگاه پایتخت نشین برای بازی امروز پرداختند.

اقدامات کانون هواداران باشگاه سرخابی ها برای دربیعباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس و مجتبی توکلی لیدر تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با رادیو ورزش به ارائه برنامه های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای دربی امروز پرداختند.
عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برای بازی امروز چه تمهیداتی را اتخاذ کرده اید، بیان کرد: همه برنامه، سیاست و هدف ما این است که از توهین ها جلوگیری کنیم؛ مسلماً هدف مان در این دربی هم همین خواهد بود. ما در جلسه های آموزشی که داشتیم، لیدرها و اعضای کانون را کاملاً توجیه کرده ایم. 
وی، اضافه کرد: از روز گذشته، کمیته چند نفره ای را در کانون هواداران باشگاه پرسپولیس فعال کردیم. هم اکنون 110 همیار باشگاه پرسپولیس، در کارگاه آموزشی ورزشگاه درفشی فر در حال آموزش هستند؛ ما حتی به این افراد برخی نکات پزشکی را نیز آموزش داده ایم. همه همیاران در مسابقه دارای کاور همیار سرخ هستند .
اسماعیل بیگی، خاطرنشان کرد: ما کانون هوادارنی هستیم که در ایران کار پژوهشی انجام داده است و نمونه کارمان در بازی تیم ملی دیده شد. امروز هم یک سوپرایز بزرگ برای هوادارن داریم؛ بزرگترین پرچم باشگاهی دنیا را برای بازی دربی تهیه کرده ایم. 
وی، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هر داوری ممکن است در قضاوت های خود دچار اشتباه شود، متأسفانه ما همچنان برخوردهای نادرستی را از سوی هواداران تیم ها نسبت به داوران شاهد هستیم، چرا شما در این زمینه اقدامی انجام نمی دهید، اظهار داشت: ما در این زمینه کار کرده ایم، اما همه مسائل مکمل یکدیگر هستند و موانعی بر سر راه است. 

مجتبی توکلی لیدر تیم فوتبال استقلال، در ارتباط با برنامه هایی که کانون هواداران تیم استقلال برای هواداران تیم خود در نظر گرفته است، گفت: خوشبختانه ما هم در هفته گذشته، جلسات متعددی با لیدرهایمان برگزار کرده ایم و کارگاه آموزشی کانون، در این هفته کاملاً فعال بوده است و نیروهای ما همه در اردو بوده اند. این کانون نیز، همانند باشگاه پرسپولیس کارهای فرهنگی زیادی انجام داده است و از سوی باشگاه استقلال هم فکر می کنم بزرگترین پرچم در اختیار ما باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار