لرستان؛

امامت و ولایت محور وحدت امت اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه پیام غدیر باید به دنیا معرفی شود، گفت: پیام غدیر حاکمیت امامت و ولایت بوده و امامت و ولایت محور وحدت امت اسلامی است.

امامت و ولایت محور وحدت امت اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 18 ذی الحجه روز عید سعید غدیر و به امامت رسیدن حضرت علی(ع)، این عید بزرگ را به همه مسلمانان و دوستداران امیرمؤمنان(ع) تبریک گفت.

وی عید غدیر را روز امامت و ولایت خواند و افزود: امامت بالاترین نعمت الهی و این عید بزرگ روز تکمیل شدن دین است.

وظیفه مسلمانان معرفی پیام غدیر در دنیا است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم پیام غدیر را بفهمیم و به دنیا معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: پیام غدیر حکومت امامت و ولایت و حاکمیت الهی با امامت و ولایت است.

وی تصریح کرد: حاکمیت الهی با امامت و ولایت محور وحدت امت اسلامی است و امت در سایه امامت و ولایت می تواند متحد و منسجم شود.

غدیر تداوم عزت و شکوه اسلام است


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه غدیر تداوم عزت و شکوه اسلام است، اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت به تبیین فلسفه سیاسی غدیر بپردازیم چرا که در سایه امامت و ولایت ملت متحد می شود و دشمنان اسلام و قرآن مأیوس می شوند.

وی با اشاره به اینکه پیام غدیر در ولایت و فقیه استمرار پیدا کرده است، افزود: اگر پیام غدیر در دنیا گسترش می یافت امروز دچار این همه تفرقه و اختلاف در جهان اسلام نمی شدیم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)، بیان داشت: امام هادی(ع) خط امامت و ولایت را دنبال کرد.
وی با اشاره به زیارت جامعه کبیره از امام هادی(ع)، خاطرنشان کرد: این زیارت کبیره یک دوره کامل امام شناسی است و شایسته است مورد مطالعه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنانش به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق و اینکه صدام با تحریک آمریکا و استکبار جهانی به ایران حمله کرد، اشاره و عنوان کرد: هدف حمله چیزی جز نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی نبود و مردم نشان دادند پای دین و نظام ایستاده اند.

ایمان، اتحاد و ایستادگی عامل پیروزی در برابر دشمنان است  


وی یادآور شد: ملت ایران با قدرت الهی و دست خالی در برابر رژیم بعث عراق ایستادند و ثابت کردند که اگر ملتی با ایمان و اتحاد ایستادگی کند، پیروز است.

ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور

نماینده ولی فقیه در لرستان دفاع مقدس را گنجینه ای دانست که همچنان از آن بهره می بریم و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که باید بنیه دفاعی کشور را غنی ساخت.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دشمنانی همچون آمریکا که دندان تیز کرده و آل سعود که کینه توز است و با منافثان هم دست هستند، اظهار داشت: امروز قدرت دفاعی کشور باید بیش از هر زمان دیگری تقویت شود.

جمع آوری آمار در نهایت امانت داری انجام شود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با سرشماری نفوس و مسکن خاطرنشان کرد: تصمیم گیری و برنامه ریزی در کشور نیازمند آمار دقیق و قابل اعتماد است.

وی تصریح کرد: آمار غلط و دست کاری در آمار را گناه کبیره خواند و افزود: جمع آوری در آمار باید در نهایت سلامت و امانت ارائه شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار