کمک انسان دوستانه 4 میلیون و 700 هزار دلاری ژاپن به سوریه

ژاپن در نظر دارد به منظور کمک رسانی به مردم سوریه، 4 میلیون و 700 هزار دلار به این موضوع اختصاص دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ژاپن امروز جمعه اعلام کرد برای بهبود شرایط انسانی در سوریه و برطرف کردن بسیاری از مشکلات مصیبت دیدگان، کمکی به ارزش چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در اختیار این کشور قرار می دهد.

وزارت امور خارجه ژاپن در وبسایت خود آورده است سوریه برای حل و فصل مشکلات خود به کمک های بشردوستانه نیاز دارد و ما باید برای بهبود شرایط آن کشور کمک هایی ارسال کنیم.
مبلغ مزبور در چارچوب کمک های اضطراری در اختیار سوریه قرار خواهد گرفت و انتظار می رود بسیاری از مردم رنج دیده سوریه از آن بهره مند شوند.

همزمان تارنمای «کانا» ژاپن گزارش کرده است که این کمک بخصوص برای تامین آب، بهداشت و تامین نیازهای روزمره مردم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ژاپن تاکید کرده است که بخشی از این کمک ها باید در اختیار مردم در نواحی شمال غرب حلب قرار گیرد که درگیر نبردهای بسیار جدی بوده است.

بخش دیگری از کمک ها در اختیار دولت اردن قرار می گیرد تا برای آموزش و پرورش و کارآموزی و اجرای برنامه های فنی و حرفه ای برای پناهجویان سوری استفاده شود.

این مبلغ را وزارت امور خارجه ژاپن از طریق سه سازمان بین المللی از جمله سازمان یونیسف و سازمان ملل در اختیار پناهجویان و مصیبت دیدگان سوری قرار می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار